gandeste critic

Turismul in Romania vrea sa fie “Firma de Incredere”

Posted by on Apr 20, 2016

turism-firma-de-incredereRomania detine toate formele de relief, iar turismul este abia la inceput si incearca sa le valorifice. Multi straini ajung in Romania si se minuneaza de ce frumuseti naturale avem parte.

Agentiile de turism ofera pachete turistice, circuite si sejururi turistice, consultanta turistica, promovarea unor zone geografice de interes major din punct de vedere turistic, realizarea de studii si elaborarea de ghiduri si tiparituri turistice.

Lucrand cu clienti, multe agentii de turism din Romania se adreseaza Centrului de Cercetare a Opniilor Clientilor pentru a-si stabili un statut de firma vis-a-vis de clientii cu care lucreaza. CBOK analizeaza in mediul online firmele din toate domeniile din Romania. Orice firma poate obtine Certificatul “Firma de Incredere” prin oferirea unor servicii de calitate si prin lipsa comentariilor negative in mediul online. CBOK ofera gratuit pentru merit Certificatul Firma de Incredere, autocolante in format A6 si cartea de vizita electronica parte din web-ul firmadeincredere.ro.

Proiectul “Firma de Incredere”, desfasurat la nivel european, a aparut în Polonia în 2013 si pana în prezent s-a extins în 7 tări europene: Romania, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Slovacia, Republica Ceha, Estonia. In Romania a intrat la finalul lui 2015 si numarul aplicantilor este din ce in ce mai mare.

Agentiile de turism, cele care in mediul online sunt corecte, ofera tot ce e mai bun in favoarea clientilor, isi doresc sa fie evaluate si sa aiba emblema de “Firma de Incredere”. Isi afiseaza cu mandrie Certificatul Firma de Incredere si se promoveaza online cu ajutorul cartii de vizita electronice, oferite tot de CBOK Romania.

Un client fericit aduce profit si toti clientii, cu ofertele si recomandarile firmelor de turism, pleaca fericiti; pe cand un client nemultumit nu face decat sa aduca pierderi, de aceea angajatii agentiilor de turism sunt profesionisti si trateaza fiecare client cu experienta si cu oferte pentru bugetul detinut de fiecare.

Aceasta este o afacere care aduce profit si clientului, dar si agentiei. Clientii multi isi exprima parerile in mediul online, iar agentiile de turism respira usurate, datorita corectitudinii in afaceri, ca au numai pareri pozitive.

O agentie de turism corecta, cu activitate pozitiva, inseamna o “Firma de Incredere”.

FacebookGoogle+Twitter

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *